نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری گفت : تا تشکیل مجلس جدید یک ماه زمان باقی است  و شما مسئولین می‌توانید طرحهای مورد نظر خود در حوزه‌ های گوناگون مبنی بر اضافه کردن ماده قانونی ارائه دهید تا برای تصویب و رسیدن نوبت بررسی در مجلس ثبت شود.
میرمحمدی تصریح کرد:  فرمانداری و بخشداریها می توانند  از ملاقاتهای نماینده با وزرا برای بیان درخواستها و مشکلات حوزه های خود استفاده کنند.
وی بر به پا داشتن نماز در مساجد، تقویت رسانه‌ها و معرفی پروژه‌ها و اقدامات انجام شده، تهیه کلیپ از طرحهای محقق شده و پروژه‌های به اتمام رسیده و اهمیت دادن به اولویتهای تعیین شده با انتخاب ناظران پیگیر بر اجرا تاکید کرد.
وی تصریح کرد : در خصوص اصلاح حوزه‌های انتخابیه میبد و اردکان، قرار شده 40 نماینده به مجلس اضافه شود اینکه نماینده به کدام استان و شهرستان اضافه شود در مجلس آینده تصمیم گیری می شود.
نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی گفت :  طرحی که قرار شد در این مجلس تصمیم گیری شود جزئیاتی دارد که پیشنهاد دادم طرح را بگذارند برای مجلس آینده رای گیری شود. 
وی با بیان اینکه خیلی تلاش کردم و نظرم این است که تفت و زارچ و اشکذر یک حوزه شوند و میبد و اردکان و یزد هم هرکدام یک حوزه افزود : در حال رایزنی هستیم  اما کل تابع نظر مردم در این خصوص هستم.
میرمحمدی در مورد دانشگاه های فرهنگیان و علوم پزشکی گلایه کرد که چرا برای دادن فضا بخشی نگری در میان است چرا ما نباید از ظرفیت دانشکده علوم قرانی برای ایجاد دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.
 وی با نوید دادن راه اندازی رادیو میبد خواستار تخصیص نیرو  برای راه اندازی این مجموعه شد و در مورد انجام 90 درصدی گرفتن مجوز صنعت پاک مونتاژ خودروهای برقی درخواست همکاری مخابرات و پای کار آمدن شهرداری و شورای اسلامی شهر در این ارتباط شد.
پارسا فر دستیار مردمی استاندار  و رئیس ستاد دستیاران و همیاران مردمی در این گفت : مردم را در صحنه آوردن حرف نو این دولت نیست، مردمی سازی حرف نو انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) به تمام معنا از این ظرفیت و اکسیر بسیار گرانقدر و گرانبها استفاده کردند.
مسعود پارسا فر با اشاره به استفاده از ظرفیتهای مردمی در طول دوره های مختلف در حوزه های دفاع مقدس، جهاد سازندگی و نهضت سواد آموزی افزود : به تعبیر مقام معظم رهبری هر جا مردم وارد شدند کار انجام شد و هر جا مسئولان به تنهایی خواستند کاری را انجام دهند، کاری انجام نشد. ایشان در دیدارهای مختلف با تاکید بر نقش مردم خواستند  به مردم میدان داده شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سند راهبردی ورود مردم به عرصه های تصمیم گیری، اجرا و عملیات و نظارت و مشارکت مردم را مهم بیان کردند گفت :  لازم است مردمی کردن دولت بر اساس منویات مقام معظم رهبری با فراهم کردن زمینه و طراحی ساز و کار از سوی مدیران استانی و شهرستانی مشارکت مردم بر اساس الگوها محقق شود.
دستیار استاندار جهش تولید با مشارکت مردم را خاطرنشان کرد و گفت : بر این اساس در سطح کشور و استان ستادهای سهام و سیاست‌گذاری و هماهنگی اقتصاد مردمی تشکیل شده است و در شهرستان‌ها نیز این ستاد با ایجاد کارگروههای گفتمان سازی و مدل سازی تحقق شعار سال، و کارگروه اجرا و عملیاتی و هماهنگی می تواند تشکیل شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مردمی باید و نباید هایی دارد که باید آنها را با رجوع به بیانات مقام معظم رهبری معرفی کرد گفت :  به عنوان مثال مردمی سازی تنها رفتن به سمت بخش خصوصی نیست، بخش تعاونی هم باید تشکیل و مسئولان فرمولهای آسان و فراگیر برای ورود مردم به عرصه تولید کشف و مردم را به عرصه‌های تولید و سرمایه گذاری، بهره وری و نظارت فراهم کنند .