فرماندار میبد



سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در اولین نشست شورای اداری شهرستان بااشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم ، بر جلب مشارکت فعال مردم از سوی دستگاهها تاکید کرد .
سجادی پور با بیان  اینکه در سال 1402، 277 اولویت کاری از سوی آیت الله اعرافی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تدوین و پیگیری شد گفت :  تعیین اولویتها تجربه خوبی است که در شهرستان دنبال می شود و اتفاقات خوبی به دلیل دغدغه داشتن دستگاه‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف شاهد بودیم و هستیم.
وی تصریح کرد ؛ امسال هم  121 اولویت تعیین شده و انشاءالله با وقت گذاشتن بیشتر بر تحقق این اولویتها از جمله پروژه آب  که با اعتبارات خوبی که با پیگیری های آیت الله اعرافی امام جمعه  و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است ؛  مشکلات هم کمی و هم کیفی رفع می شود.
فرماندار میبد اجرای باند دوم کنارگذر شرقی را از پروژه های مصوبه  سفر دور دوم رئیس جمهور خواند و افزود : این پروژه 160 میلیارد تومان تامین اعتبار دارد و خاکبرداری و عملیات زیر ساختی آن انجام شده و انشاءالله با تامین اعتبار تا پایان سال نتیجه آن را در توسعه متوازن شهر شاهد خواهیم بود.
سجادی پور تامین برق شهرک صنعتی میبد 2 را نیز از دیگر پروژه های تامین اعتبار شده به میزان 500 میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور نام برد و گفت : این مجموعه ،  ظرفیتی 2 برابر شهرک صنعتی جهان آباد را دارد و تاکنون 188 پروانه تاسیس در این شهرک صادر شده که نشان دهنده نیاز به تامین نیازهای زیر ساختی است.
وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز کلینک پزشکی شامل داندانپزشکی و چشم پزشکی  با 85 درصدپیشرف درحال اجراست گفت : راه اندازی دانشگاه فرهنگیان،  بهره برداری از 6 مدرسه و 12 مدرسه فعال و تامین اعتبار شده، ساخت  مرکز رشد در مجموعه علمی کاربردی به مساحت 15/6 هکتار و پیگیری ایجاد شهرک قطعه سازی و ماشین سازی از جمله پروژه های دیگر در حال انجام یا انجام شده است.
فرماندار میبد تصویب ایجاد شهرک 600 هکتاری مسکن نزدیک به روستای اشنیز شامل 13 هزار قطعه مسکونی و مجموعه‌های خدماتی و مجموعه پارک 800 هکتاری نزدیک این شهرک و همچنین پروژه های دیگر مسکن ملی به صورت بنیاد ساخت و مردمی شامل واگذاری 360 قطعه در فاز  اول شهرک مهرآباد و 400 قطعه درسعید آباد و 225 قطعه در بفروئیه و 275 قطعه در ندوشن و همچنین آماده سازی یک مجموعه یک هزار و 500 واحدی جدید را نیز نام برد که میبد را با رقم خوردن این اتفاقات خوب در حوزه مسکن ملی پیشتاز کرده‌است.
سجادی پور اظهار داشت : مجموعه های جدیدی نیز تعریف شده که با انجام آنها یک هزار و 250 نفر در حوزه جوانی جمعیت و یک هزار و 500 نفر از ثبت نام کنندگان دیگر برای مسکن خود زمین دار می‌شوند .
وی  پروژه های روشنایی معابر و نصب چراغهای ال ای دی در شهرستان در سال گذشته، انجام عملیات زیرسازی کنارگذر نیوک و 6 کیلومتری جاده نیوک به فولاد، تامین 230 میلیارد تومان برای روکش کنارگذر غربی میبد  و در کنار آن  ایجاد کمربند سبز،  انجام بخشی از آسفالت و زیرسازی جاده مزرعه کلانترو  شروع ساختمان اورژانس اجتماعی و بانک کارآفرین را از پروژه های سال گذشته برشمرد.
فرماندار میبد  از مسئولان خواشت  ؛  پروژه‌های خود را در قالب اولویت تعریف کنند تا نسبت به اجرایی شدن آنها سرعت داده شود و  شهرداران و دهیاران نیز در انجام پروژه ها با مردم  جلسات اقناعی داشته باشند.