معاون اقتصادی استاندار یزد:

استقرار صنایع هایتک، کم آب بر در اولویت استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ظرفیت‌های علمی و پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان و استقرار صنایع هایتک موجود در استان یزد فرصت مناسبی به منظور سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، یکصد و سی‌ و ششمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه (چهارمین جلسه سال ۱۴۰۳) به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد.

شاه‌حسینی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان، ادامه داد: طرح‌های اجرایی صنعتی باید در راستای توسعه استان باشند و از اجرای طرح‌های بدون مطالعه صحیح و بررسی دقیق علمی، کاربردی، زیست محیطی، اقتصادی و … که احتمال می‌رود به دلایل مختلف ناتمام بمانند، پرهیز شود.

وی هدف از تشکیل این ستاد را بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و کمک به رفع موانع تولید دانست و تصریح کرد: در این جلسه ۳ درخواست وارده به دبیرخانه این ستاد رسیدگی و تصمیم‌گیری شد.

همچنین در این جلسه دستور کارهایی اعم از بررسی راهکارهای تحقق اهداف سال، ارائه گزارش آمار عملکرد یک‌ساله ستاد استانی  پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و بررسی دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات