ضرورت تسهیلگری‌ هدفمند در راستای تحقق اهداف پایه گذاری در بانک رسالت/ تحقق بانکداری اسلامی در مدل بانک رسالت

استاندار یزد با بیان اینکه مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تقوا پایه گذاری شده است، اظهار کرد: این مجموعه به الگویی برای ورود در حوزه حکمرانی اقتصادی و مشکل گشایی بر اساس اقتصاد اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به منظور تشریح "رویکردهای مورد پیگیری در سال ۱۴۰۳" و "چشم اندازهای تشکیل انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی" با استاندار یزد دیدار کرد.
 
استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تقوا پایه گذاری شده است، اظهار کرد: این مجموعه به الگویی برای ورود در حوزه حکمرانی اقتصادی و مشکل گشایی بر اساس اقتصاد اسلامی تبدیل شده است.
 
مهران فاطمی با اشاره به گزارش عملکرد مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت، گفت: این مجموعه در حوزه تحقق عدالت اجتماعی، توانمند سازی اقشار متوسط و کمک غیر مستقیم به توزیع عادلانه ثروت نقش پر رنگی ایفا کرده است.
 
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت، الگویی موفق مبتنی بر نرم افزار انقلاب اسلامی است، افزود: مستندنگاری و تدریس مدل عملکرد این مجموعه در دانشگاه‌ها به عنوان منظومه موفق فکری در حوزه اقتصاد اسلامی یکی از ماموریت‌های مجموعه رسالت خواهد بود.
 
استاندار یزد همین راستا ادامه داد: این مدل موفق مرهون همت، پشتکار، برنامه‌ریزی، تفکر و خلاقیت مدیران مجموعه رسالت بوده و باید به عنوان تجربه مورد رضایت مردم، در متن دانشگاه‌ها مبتنی بر فناوری روز تدریس شود.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در ادامه مجموعه رسالت را سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در سراسر کشور و استان دانست و از رویکردهای مورد پیگیری و اقدامات و فعالیت های این مجموعه قدردانی کرد.
 
فاطمی با تاکید بر حمایت‌ و تسهیلگری‌ هدفمند در راستای اهداف پایه گذاری در مجموعه رسالت، گفت: با بهره‌گیری از بسترهای ایجاد شده توسط این مجموعه و در راستای تحقق شعار سال چند پروژه مردمی سازی اقتصاد به صورت الگویی، مسئله محور و هدفمند در استان اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات