پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی

مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و خادمان این حوزه خطیر تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

امروزه نقش و جایگاه مهم و خطیر روابط عمومی، چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، بر کسی پوشیده نیست. روابط عمومی مهم ترین نهاد تنظیم کننده و ایجاد توازن میان سازمان و مردم است و عملکرد صحیح و درست آن، بر اصلاح و سامان بسیاری از امور سازمانی تاثیری مستقیم دارد.  
 
اگر امروز، مسئله امید آفرینی به عنوان خط و سیاست اصلی تمامی ارکان حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین می شود، نهادی که بیش از هر نهاد دیگری می تواند در تحقق صادقانه و هنرمندانه آن موثر باشد روابط عمومی است.   
 
روابط عمومی، اگرچه به لحاظ ساختاری، مجموعه ای درون سازمانی تلقی می شود لیکن به واسطه گسترش وظایف و نقش هایش در سال‌های اخیر، پای از این فرا تر گذاشته و عهده دار نقشی حیاتی تر از یک زیرمجموعه سازمانی شده است.  
 
خوشبختانه دولت سیزدهم، از اوان فعالیت خویش، با درک اهمیت این نهاد حساس، گام های موثری را در راستای تقویت حوزه ارتباطات و روابط عمومی برداشته و در راس آن شورای اطلاع رسانی دولت و مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، جدیت ستودنی را در تقویت این بخش در بدنه دستگاه‌های اجرایی و کمک به ارتقای سطح آموزش و جایگاه سازمانی روابط عمومی به خرج داده اند که انشاا... نتایج امیدبخش آن بزودی اعلام و ابلاغ خواهد شد. 
اینجانب با تبریک صمیمانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی فعالان و خادمان این حوزه خطیر در سطح استان دارالعباده و دارالعلم یزد،  از خدمات ارزشمند این عزیزان در بخش های دولتی و خصوصی در راستای مردم داری و مردم مداری و ایجاد امید آفرینی اجتماعی صمیمانه تجلیل نموده و موفقيت همگان را در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات